Fredag med brudarna,!

Idag vaknade jag redan klockan 9 utav att tårarna rann vilket gjorde att jag inte kunde somna om. Jag och Sebbe pratade lite igår innan vi somnade och samtalet följde med mig in i drömmarna där det urartade på alla sätt och vis. Så när jag vaknade i morse visste jag inte vad som var sant och vad jag hade drömt, herregud usch!
Men några söta sms och ett samtal senare så lyckades jag lugna ner mig lite och allt kändes bra igen..
Jag hatar när man har drömmar baserade på verkligheten som ballar ur och man vaknar och inte vet vad som är sant eller vad man drömt. Paniken då är ju inte underbar så att säga..
Så jag gick upp tidigt och började fixa med det oändliga tvättberget som hela tiden har en tendens att dyka upp.
Det är intressant det där, hur mycket jag än tvättar så tycks det alltid komma tillbaka lika snabbt.. Hmm..
Senare ska jag iväg och handla lite smått och gott eftersom att mina bästa tjejer kommer över hit ikväll för att äta lite mat och snacka lite skit. Sedan glider vi nog ner på stan för att ta ett glas eller två, trevligt!
Blir dock lugnt för min del eftersom att jag jobbar i morgon hehe..

Det har varit lite dåligt med uppdateringar i bloggen den senaste tiden men det finns anledningar till det också..
Men det är på bättringsvägen så fortsätt gärna att kika in hiho!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0