Åhh hatar när det händer!

Jag hade precis skrivt klart ett inlägg men lyckas sedan radera allting, fråga mig inte hur för det vet jag inte!
Meeen jag vaknade med ett leende på läpparna idag och det tänker jag behålla oavsett vad. För det är ingen mening att hänga upp sig på småsaker och slösa energi på sådant som inte är värt det. Jag tänker heller inte låta någon annan förstöra min dag bara för att deras dag varit sämre.
Nej jag mår bra och det tänker jag fortsätta göra!
Det är något jag verkligen hatar, när människor som har haft en dålig dag tar sig rätten att bara spy ut allt på första bästa person. Självklart händer det att även jag gör så, men jag försöker verkligen att tänka mig för. Varför ska jag ta mig rätten att förstöra någon annans dag bara för att min har varit extremt dålig?! Nee det gillas inte!

Jag ska snart fixa i ordning mig lite snabbt för att möta upp Elin på stan.
Det var ett tag sedan vi träffades (förutom när vi festar) så det ska bli skönt att ta igen lite. Miss her!
Sedan får jag se vart dagen tar mig men till gymmet ska jag någongång som vanligt. Känner för att bli överdrivet trött idag så jag ska pressa mig till max och lite till. Vart får jag all den här energin i från? Häääääärligt!





Happy face!
Dock en gammal bild,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0