1 år sedan idag,

Idag är det 1 år sedan vi hoppade runt på stan som idioter efter att ha vunnit studenternas utklädnadsshow!
Ett helt år har gått sedan vi gick upp där på scenen lite smått nervösa inför hundratals människor och körde gärnet med våran show som vi efter många om och men fick ihop, och fan så bra det blev!
Kom precis hem från stan efter att ha kollat på lite resor med Sebbe. Köpte med mig en sallad från Vivaldi och satt mig i solen och tittade på alla glada studenter medans jag väntade på bussen. Gaaaalet avis jag är!
Jag vill bara dra på mig min iprendräkt, sänka lite alkohol och röja med de andra på stan..
Det är helt sjukt hur fort tiden har gått! Jag menar, det har redan gått 1 år, ett helt jävla år (!!!!?) HUR?

Här är en film från utklädnadsshowen. Dock saknas det lite i början och kvalitén är inte den bästa,
MEEEEEN,












sprayar lakan till vagnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0