Trött tjej!

Har jobbat stängning två nätter i rad och eftersom att det är ljust när jag kommer hem så har jag i princip inte sovit någonting alls de här dygnen. Lyckades dock ta en liten sovmorgon idag sedan har jag S flyttstädat hans gamla lägenhet fram tills nu. Har lite kvar att fixa med men det får vi ta i morgon..
Nu ska strax iväg för att sola en sväng, ska försöka övertyga honom om en vända på gymmet också. Har inte blivit mycket träning de senaste veckorna då vi flyttat, fixat i lägenheten och varit i Turkiet. Så det ska bli riktigt skönt att komma igång nu igen, super taggad wiihoo!
Nu måste jag skynda mig, uppd. senare.





Ibland är det praktiskt att vara liten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0