Myspys!

Nu ska jag och S strax mysa ner oss i soffan framför nya TV:n hihi. Har precis blandat lite dipp och skurit upp gurka och morötter. Jag tycker faktiskt att det kan vara godare än chips om jag ska vara ärlig..
Tror dock inte att S håller med mig på den punkten haha!
Just nu sitter jag och småskrattar för mig för han kan verkligen säga så otroligt puckade saker. Som för bara någon minut sedan så ropade han på mig och sa, "Du älskling, jag tror att det är en blomfluga som söker dig här ute, det är inte bänken han vill ha och han sätter sig inte på mig, så det måste ju vara dig han söker"
Haha så jävla puckad. Så ber han mig komma ut i köket för att han verkligen behöver hjälp precis nu,
så jag går ut i köket och det enda han säger är "Älskling, kolla vad god den här osten ser ut"..
Jävla rikspucko!
Märks det att nivån på humorn sjunker ju mer klockan blir?! ;)

Var iväg och storhandlade tidigare eftersom att det var helt tomt här hemma. Så i morgon börjar vi köra enligt kostschemat igen och herregud vad jag har längtat vill jag lova. Maten blir så otroligt fräsch och god!
Och så fort virusinfektionen har försvunnit så kan jag köra igång med träningen igen, sköööööööönt!
Vet att det är många som är intresserade utav träning och hur mitt matschema ser ut så jag kommer att lägga ut det här i bloggen senare i veckan. Dock ska ni komma ihåg att det är utformat efter mig, hur lång jag är, min muskelmassa, fettprocent, hur mycket jag tränar osv.. 
Men mer om det sen, nu är S klar och tjatar att vi ska slå igång filmen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0