LillLördag!

Idag är det onsdag vilket är lika med lilllördag, med andra ord en bra ursäkt till att supa mitt i veckan hiho!
Kom precis hem från jobbet till en nystädad lägenhet, ibland överträffar S sig själv vill jag lova haha ♥
Han befinner sig just nu på gymmet och jag är sjukt avis, vill verkligen träna nu.
Men som sagt, vill vänta någon dag till så att kroppen kan få bort det där dumma viruset..
Dock ska jag möta upp S på gymmet så att vi kan sola en sväng. Har ju flagnat en del på axlarna och bröstet nu efter Turkiet och vill inte tappa brännan så det är lika bra att underhålla den. Plus att det både känns mycket fräschare och ser mycket bättre ut att vara brun än blek. Det är jag väll inte ensam om att tycka hehe!?
Senare kommer det hit lite folk för att förfesta, S chef bland annat. Kan bli rätt intressant!





Sjukt hur brun jag var för något år sedan,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0