Hey Där!

Nu var det ett bra tag sedan sist jag skrev. Och det har hänt bra mycket med saker vill jag lova..
Men det är de senaste dagarnas händelser som har fått mig att vilja blogga igen. Dels för att jag verkligen behöver skriva av mig, men också för att jag tycker det är skönt att ventilera med andra. För jag får faktiskt en hel del kommentarer om det jag skriver, vilket är hur roligt och intressant som helst verkligen, så fortsätt med det :)
'Dock kommer jag inte ta upp alla mina tankar i detta inlägg eftersom att det skulle bli ungefär lika rörigt som mitt huvud. Utan kommer beta av en sak i taget..

Till att börja med så kan jag ju meddela att jag och Sebbe har flyttat till en ny lägenhet, en 2:a på 74 kvadrat nere på stan. Det är en charmig äldre lägenhet med högt i tak och stora fönster, det kommer bli skit snyggt när vi har målat färdigt och kommit i ordning ordentligt. Lovar att lägga ut bilder eftersom att jag antar att ni är nyfikna hihi.. Garderoben är do die for då den är huuur stor som helst, hur underbart?! iiiih hihii..
Sä underbart att kliva utanför dörren och befinna sig mitt på stan, friihet!

Vi kom föresten hem från Turkiet här omdagen hihi. Vi hade en otroligt mysig vecka i Marmaris, bara vi två. Det blev en massa sol, bad och otroligt god mat. Lovar att jag har gått upp minst 10 kilo. MINST! typ...
Jag kan utan att överdriva berätta att det var sjukt varmt. Det gick princip inte att ligga och sola mitt på dagen, vilket kanske inte var så konstigt då temperaturen låg på 44 grader, klockan 5 på eftermiddagen, i skuggan!
Vi var även iväg och gosade med delfiner en utav dagarna och det var hur häftigt som helst vill jag lova.
Det var en speciell känsla när de tittade en i ögonen, som att de var medvetna om precis allt verkligen..
Fick även några blöta pussar hehe ;)

Lovar att lägga upp bilder även från resan!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0