Wihoo!

Idag fick jag ett efterlängtat samtal ifrån Thailand hihi. Låg och pratade i vanliga telefonen när jag såg att det dök upp ett mycket konstigt nummer och jag blev alldels varm i hela kroppen hihi,
låter som en riktigt tönt men vafan!
Så jag i princip slänge på luren i Elins öra haha och sa något om att jag skulle ringa upp senare, sorry bro!
Sebbe hade bränt sig stackarn och lät heelt förstörd, men han hade lyckats shoppa lite till mig hihi, loove!
Men det bästa är att han kommer hem på torsdag och inte på fredag som vi hela tiden har trott, Wiiihooo :D
Glad tjej, nu är det inte långt kvar tills jag får ligga i min pojkes armar igen. Kärlek!
Har fixat och trixat lite smått i lägenheten medans han varit borta,
men det vet han inte om, så ssscch!
Var bland annat på IKEA idag och spenderade 500 kr på lite små grejer för att göra det lite mer hemtrevligt. Hoppas att han märker de små förändringarna när han kommer hem haha!



Volleyboll i somras♥

Ikväll har jag faktiskt varit iväg för att "provrida" en häst lite smått. Ett 8 årigt sto, jätte fin verkligen!
Så om allting klickar så är väll tanken att jag ska rida den några gånger i veckan så småning om.
Men som alltid när man rider en ny häst så tar det tid att hitta varandra och man måste ge det några chanser innan man kommer in i det tillsammans. Hon är vääldigt känslig men jag tycker att det gick relativt bra,!



Nova! Inte jag som rider på bilden,



Riktigt fin!

Jag vet att jag lovade er innan att sumera förra året i bilder men jag har fortfarande inte kopplat i ihop min andra dator där alla bilder, filmer och musik ligger. Men jag hoppas kunna göra det under morgondagen! håll ut,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0