Vivaldilunch, check!

Har precis landat i lägenheten med min underbara sallad ifrån Vivaldi efter ett snabbt möte nere på stan..
Mmm soltorkadetomater, oliver, lök, fetaost, kräfstjärtar mjaaou!
Älskar att man sätter ihop sin egna sallad!
Var som sagt på ett snabbt möte på förmiddagen. Rätt ovärt då jag först fick vänta i tjugo minuter extra och sedan tog mötet knappt tio minuter. Menmen!
De senaste dagarna har jag tränat och umgåtts med Sebbe så det har inte funnits alltför mycket att blogga om.
Jag har heller inte varit helt på topp på grund av lite olika saker och har därför inte känt att jag borde blogga!
Jag har inte fått igång alla funktioner på min nya telefon än så än så länge går det inte att föra över bilder vilket är väldigt synd eftersom att jag känner själv hur mycket tråkigare det blir utan bilder. Måste fixa det!
Någon utav er kanske vet hur man gör för att det ska fungera att föra över bilder från en Galaxy till datorn?
Vill verkligen få iordning på det så alla svar är mer än välkomna!

Lite senare idag så händer det lite roliga saker haha!
Pojkarna ska nämligen pallra sig till gymmet (dock inget ovanligt) men de ska köra ett pass och inte gymma.
Och eftersom jag endå kör de här passen innan jag gymmar så har jag lovat att vara fotograf haha!
Med Hanna som ledare så kan det här inte bli annat än huur roligt som helst..
Det är lite tråkigt att Sebbe inte slutar förens fem annars hade jag sett till att han också joinat!
Lovar att lägga upp lite bilder sen haha!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0