Välkommen fredag,!

Äntligen vaknat efter en god nattsömn i armarna på mig älskling hiho. Han var helt slut igår när han kom hem så han slocknade rätt fort, jag låg på hans bröst ett tag och njöt innan jag också somnade..
Imorse så vaknade vi rätt tidigt båda två så det var skönt. Nu ska vi ta och äta lite, jag gjorde ju mat åt honom igår kväll utifall han skulle vara hungrig när han kom hem men vi tar det nu istället hiho!
Senare blir det antagligen fest för Henry och Victor här eftersom att Victor har fyllt år och Henry fyller år idag.
Jag vet inte om det blir utgång efter det, får se vad pojkarna har tänkt sig hehe..
Nu ska jag hjälpa Sebbe i köket så jag slänger upp ett inlägg lite senare,
Love!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0