Vägrar vara sjuk!

Det här kan vara den värsta idén på länge men jag klarar helt enkelt inte av en kväll till i soffan. Nu har jag legat där i tre dygn och febern vägrar ge med sig även om det har blivit lite bättre. Men har fortfarande otroligt ont i hela kroppen och har fått ännu ondare i halsen. Men jag klarar det helt enkelt inte, jag blir helt körd i hjärnan!
Sebbe är ute och dricker med jobbet ikväll, ett val som jag kanske inte hade gjort om jag vore i hans sits menmen.
Tog en tripp ner till tvättstugan för att göra något liksom, men det slutade med att en granne fick ta mig under ena armen och tvätten under andra, så bra mådde jag utav att gå upp och ner för en trappa.. Awesome!
Har inte varit utanför lägenheten på tre dagar och inte träffat någon heller och helt seriöst gör det mig galen.
Som tur är så kommer mina underbara päron förbi här lite senare med lite mat och deras sällskap.
De ville inte låta mig ligga här helt själv när jag mår som jag mår.. Tack, älskar er!
Nu ska jag göra ett nytt försök genom att plocka undan lite här innan de kommer. Slutar väll med att de hittar mig avtuppad på golvet när de kommer. Skulle inte förvåna mig..





jag och papi för några år sedan,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0