För er nya läsare, och gamla haha!



Tio frågor om dig själv
Namn? -  Linda Hansson
När fyller du år? - 14 Maj
Några piercingar? - Bara i öronen hehe..
Vad har du på dig just nu? - Min rosa mjukisdress hihi,
Vilken årstid är bäst? - Sommren! Fast jag gillar att vi har fyra årstider..
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vaknade bredvid Sebbe!
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag kör mitt race..
Vad är du bra på? - Mycket faktiskt!
Vem älskar du mest på denna jorden? - Pass,
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Hatar att sova själv,



8 frågor om idag
Vad har du gjort? - Pratat i telefon hehe..
Vad ska du göra nu? - Boka tvättid och handla, spännande vaa ;)
Har du gjort något dåligt idag? - Nej!
Vad har du ätit idag? - Inget, ska försöka få i mig något lite senare..
Har du duschat i dag? - Nee inte än, ska iväg och träna först!
Vad händer idag? - Tvätta, handla och träna x 2!
Går du i skolan? - Nej, tog studenten i somras, wiiho!
Har du varit i skolan idag? - Neje,

ANNAT
Hur mår du just nu? - Bra med en skön träningsvärk..
Har du piercat dig? - Ja,
Är du hungrig nu? - Nej, tyvärr inte..
Vad är klockan nu just nu? - 11.56
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - FB och bloggen hehe..

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Mami
Vem ringde du senast? - Therese
Vem sms:a till dig senast? - Madde
Vem  sms:a du till senast? - Madde



FAMILJ
Hur  länge sen var det du träffa din morsa? - I måndags
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - I måndags



MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Alltid musik!
Vilket är ditt favoritband/artist? - Fastnar sällan för ett band/artist utan mer för låtar..
Vad gillar du för musik? - Allt möjligt faktiskt!

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - Hehe, ja!
Har du fler än 3 jeans? - Hehe, ja!
Har du fler än 5 tröjor? - Haha, ja!

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - Yes, hör till "bassminkningen"
Använder du wax? -nej, aldrig..
Använder du ögonskugga? - Yes, gillar att mixa bruna/guldiga nyanser..
Använder du kajal? - Väldigt sällan,
Använder du hårspray? - Yes, behövs när man har lugg.
Använder du volymspray? - Ibland, skönt att slippa tupera lite..
Använder du mousse? - Nej,
Använder du deodorant? - Sjävklart!
Använder du skinspray? - Kan hända men inte ofta..
Använder du parfym? - Si, vanilj älskar jag!
Använder du läppglans/läppstift? - Båda två, men oftast inte till vardags.
Använder du brunkräm? - Äger ingen sådan..
Använder du rouge? - Ibland, inte så ofta...
Uppsatt hår eller hängande? - Har oftast utsläppt..
Plattar/lockar du håret varje dag? - Naa, brukar variera!

KÄRLEK
Är du kär just nu? - Jaa!
Har du kysst någon idag? - Nee sov när Sebbe drog till jobbet i morse..
När kysste du någon senast? - Igår :)
Är du romantisk? - Ja det är jag hiho!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Är mitt uppe i ett förhållande och där vill jag stanna!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Hahaha! När jag var mycket yngre..
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - Njaaeae,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0