Utgång med mina favoriter!

Efter många om och men så blev det utgång igår med mina älsklings tjejer igår kväll hiho!
Vi började lite smått hemma hos Emma medans vi gjorde iordning oss sedan gled vi ner på stan runt tio snåret.
Var in en snabbis på WB för att ta en drink tänkte vi men lämnade det lika fort som vi kom dit hehe. En utav vakterna där var så himla gullig verkligen. Man tittar ju aldrig på kvittot när man drar kortet, så jag skrev bara på och hängde in jackan. Så kommer han upp fem minuter senare och frågar om det var min söta namnteckning på kvittot. Sedan frågar han om jag ser vad det står på kvittot, och det visar sig att han i garderoben hade dragit 160 spänn från mitt kort istället för 20 som garderoben kostar. Gullig som han var så hade han fixat så att jag fick tillbaka alla pengar i kontanter. Han gjorde min kväll!
Inte för att det handlade om mycket pengar men de kunde lika gärna ha behållit pengarna utan att säga något..
Sedan drog vi till Pitchers för att ta något att dricka. Vi satt där ett tag och snackade om allt och inget, huvudsamtalet var väll i olika former hur folk klär sig. Alltså jag tycker nog att om man går ut så kan man faktiskt klä sig därefter också. Självklart har vi olika smaker men att sätta på sig ett par jeans, en rosa/grå rutig tjocktröja och ett par gymaskor till det tycker jag inte är okej när man går ut faktiskt... Menmen!
Senare gled vi över till Pluto som skönt nog bara ligger över torget. Vi gick in på listan så slapp betala inträde och garderob, alltid lika skönt haha! Mer alkohol till oss ;)
Trots att det var sista fredagen innan löning så var det helt okej med folk. Vi dansade och härjade som vanligt och jag bara älskar att gå ut med mina flickor! De får mig att må bra..
Kom hem vid halv tre ungefär och då hade pojkarna precis gått här ifrån, lika bra det haha!
Sedan somnade jag i min älsklings armar, underbart!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0