Tröttmössa,

De här tabletterna däckar en totalt vill jag lova!
Sov ju i princip hela dagen sedan tänkte jag ju dra mig mot gymmet men efter att ha tagit en tablett till så rådäckade jag i sängen. Har varit så fruktansvärt trött hela eftermiddagen och kvällen så har sovit till och från.
Lyckades dock vaknade till en gång precis när Sebbe skrev till mig på face (åh älskling kom hem).
Var riktigt skönt att få prata lite med honom eftersom att det inte går att ringa nu igen. Fick höra att i vissa länder går det inte att ringa om telefonen har kontantkort?! Hmm konstigt det där..
Skulle ju ha hämtat ut lite paket idag också men det får helt enkelt bli imorgon om jag har blivit piggare då.
Då ska jag även passa på att kika in på Aqua och klaga angående håret. Nu har jag blivit missnöjd de tre senaste gångerna jag varit där och nu får det fan vara nog! Sist så beställde jag NYTT löshår för att sätta i tills nästa tid jag bokat. Men när jag kom dit här omdagen så hade de inte beställt hem något hår (!!) suck..
Så de fick färga om ett annat hår de redan hade hemma (gratis) men färgen blev många nyanser mörkare än mitt eget. Något missnöjd fick jag förklarat för mig att färgen skulle gå ur lite efter några tvättar.
Men det har den inte gjort, ser förjävligt ut med två olika nyanser!
Jag betalar 2500 kr och då förväntar jag mig att de ska göra sitt jobb bra också, så jävla missnöjd!
Annat var det när Mirjam jobbade där, då fick jag inte problem en enda gång, men nu är hon mammaledig..
Det är tråkigt att säga men om ni funderar på att sy in löshår (som jag gör) så råder jag er att inte vända er dit!



Som ni själva ser på bilden så är det insydda håret MYCKET mörkare, ej okej!


Kommentarer
Postat av: AngeliQue

Jag var nyss i Thailand, vet dock inte om de går att ringa hem till sverige med kontantkort för de testade jag inte ens, eftersom de är så himla dyrt.. 23kr/min kostar de :o. Men smsa gick finfint :)

2011-01-02 @ 22:31:31
URL: http://angeliquegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0