Trött chej!

Sitter här i lägenheten och plötsligt känns den till och med stor, trots att det är en etta hehe!
Men det beror väll mest på att jag är heelt ensam, uscha! Men imorgon kommer min älskling hem hihi!
Har rensat upp lite kläder och städat i ordning så nu är det riktigt fint, även om jag faktiskt brukar hålla någorlunda ordning hiho! Har äntligen fått upp spegeln ordentligt på väggen också,
och nu sätter även hatthyllan där den ska haha!
Sen har jag ju köpt lite småsaker som kuddar, ljus, handdukar osv men det är lite saker kvar än!
Har lyckats få bättre ordning nu än vad det var innan Sebbe lämnade lägenheten haha, det ni! ;)
Idag har jag som sagt haft fullt upp med att fixa här, fick sällskap utav Madde till största delen så det var mys.
Sedan gled vi ner på stan för att hinna fixa lite innan vi skulle äta med tjejerna (trodde vi ja) men det var ju stängt överallt eftersom det är röd dag haha! Smarta chejer!
Dock var ju gränden öppet så det blev fläskfilé, mums!
Satt i över en timme och pratade om allt från KOS och fyllor till naturkatastrofer och äckliga djur haha!
Det är så himla skönt att umgås med mina tjejer, de är guldvärda och jag håller dem hårt om hjärtat vill jag lova.
Ärliga, okomplicerade och underbara - Älskar er!
Det blir alltid så mycket skratt när vi är tillsammans..

Var ju som sagt och hämtade ut paket idag också så jag slänger upp lite bilder så fort min kamera har laddat!
Nu ska jag passa på att kila ner i tvättstugan för att se om jag hinner slänga in någon maskin hehe..
Pratade precis med Jessica som väntar på Elin, de ska ju ut ikväll, lite sugen blev man allt, hmm
UTGÅNG?!

Ni är guldvärda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0