Träningsvärk check!

Kom precis innanför dörren efter att ha powerwalkat hem från gymmet, och usch så kallt det var!
Körde ett medelpass och det passade perfekt nu efter att jag varit sjuk. Det kändes i kroppen att man varit bra klen ett tag men det var bara att kämpa på. Har inte varit på just det här passet innan och de ser ju lite olika ut beroende på vilken ledare det är som kör. Så det är alltid lite extra svårt på ett nytt pass men jag klarade mig bra..
Trots att jag var rätt trött efteråt så hoppade jag in på gymmet ett tag och körde lite extra mage + armar/axlar.
Det känns redan i magen vill jag lova, sköönt!
Sebbe kom nästan när jag var klar vilket var lite synd. Annars hade vi kunnat gå hem tillsammans men jag kände inte för att sitta där och vänta efter ha spenderat över två timmar där redan hehe. Fick en puss och gick hiho!
Jag som lagade mat innan gymmet idag eftersom att jag trodde att vi skulle hinna äta tillsammans innan men bara för det så kom ju Sebbe hem lite senare än vanligt, typiskt! Jag som ville undvika att det skulle bli sent ikväll..
Ska ta och hoppa in i duschen så att den är ledig när han kommer hem iaf, så kan vi mysa ner oss i soffan för att titta på solsidan som vi gör varje kväll haha! Minst två avsnitt..
Imorgon ska jag med Elin när hon fixar sina naglar och ska då passa på att titta in i hälsokostbutiken. Ska kolla upp ett par piller som finns där hehe.. Nu jäklar!
Vet inte alls vad som händer i helgen faktiskt. Jag har ju lite olika saker att välja mellan men får se vad som händer.
Ska prata med S också för att se vad han har för planer. Jag är faktiskt inte alls sugen på att supa! hm..
Aja, nu ska jag ta en varm dusch och vänta på min älskling,
Hööööörs!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi måste träna tillsammans :D

2011-01-20 @ 20:45:50
URL: http://hannalundbergs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0