Solen skiner,

Var inte riktigt vaken i morse när jag skrev det första inlägget haha!
Men nu är jag klarvaken och pigg dessutom. Nu i efterhand kan jag erkänna att det var riktigt skönt att gå upp tidigt och göra i ordning sig för nu har jag hela dagen framför mig, dessutom har jag redan avverkat ett möte redan.. Får se om det blir en tripp till Norge den 9 mars? Vem vet? Inte helt omöjligt hiho!
Mer om det sen..
Solen skiner och jag är sådär lite extra glad idag och det känns otroligt bra vill jag lova!
Bestämde mig för att åka tillbaka till lägenheten innan jag ska fixa håret vid halv två. Ska även passa på att köpa lite nytt smink eftersom att någon värdelös idiot bestämde sig för att ha sönder allting sist vi hade fest här. Jag överdriver inte om jag säger att personen i fråga säkert hade sönder smink för över 2000 kr. Fingret till dig!
Jag ska även titta efter en lite mindre väska att ha kalender, mobil och liknande i. Det kan behövas!
Jag har nog rekord i att tappa bort flest saker på kortast tid, dock brukar jag för det mesta hitta allting igen hehe..
Måste även köpa en ny datorväska till den nya bärbara.. Hmm finns mycket som jag "måste" köpa haha ;)
Senare tänkte jag köra ett pass på friskis och gymma en sväng efter det. Försöker att få med mig någon men jag måste säga att det inte ser alltför ljust ut. Vilka slöa vänner jag har, ej okej!
Men om jag måste köra själv så gör jag det, kan till och med vara skönare eftersom att man handen på hjärtat oftast får mer gjort då och verkligen fokuserar på träningen. För jag vill träna, det är därför jag är där liksom..
Nu ska det pumpas musik och få lite nyttigt gjort här!





Provade den inbyggda camen, har dock inte hittat inställningarna..

Så jag bjuder på en osminkad Linda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0