Solarieöarna,

Sitter och tittar på lite resor medans jag äter lite lunch. Jag och Sebbe är ju sugna på att åka utomlands för klimatet i Sverige håller för tillfället inte. Shit vad kallt det har blivit, igen suck..
Men så länge får jag nöja mig med en tripp till solarieöarna med min kära vän Madde. Ska slänga på mig lite kläder och möta upp henne på stan om en liten stund. Jag hade en trevlig kväll hos henne och Johan igår, Sebbe var ju ute med jobbet och Johan jobbade så vi passade på att mysa lite. Blev lite solsidan och en hel del prat, love it!
Det är få tjejer jag verkligen känner att jag funkar tillsammans med, men Madde är verkligen klockren!
Det blev en hel del skratt också när två trötta tjejer skulle koppla in datorn till tv:n och få ljudet att funka haha..
Nu måste jag skynda mig hiho,
Hööööörs!



Slänger upp två bilder på Sebbes tatuering som han gjorde klart igår.
Dock ska den byggas på lite senare..
Det är en minnestatuering och jag gillar den starkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0