Skönaste låten just nu,

Om ni klickar här ---> Nelly – Just A Dream - Main <--- så får ni höra låten som spelas på repeat hos mig just nu.
Den låten betyder så himla mycket för mig och det var ett tag sedan jag hörde den men så spelade Sebbe den här om dagen och shiet vilka flashback jag fick, dock inte på det sättet som ni tror..
Om ett tag så kommer tjejerna över hit och jag planerar att bjuda dem på tacopaj för jag vill verkligen inte beställa från Milles som ligger rakt över gatan. Nog för att de har god mat men det känns som att tacopaj är liite nyttigare iaf.
Inte för att det heller är så nyttigt menmen haha!
Men innan det så ska jag hinna tvätta och städa lite, snart är mina hemmafrudagar över, wiiihoooo!
Haha ne så illa är det faktiskt inte, jag gillar att pyssla och fixa. Och oftast så är Sebbe faktiskt duktig och hjälper till utan att jag behöver tjata allt för mycket hehe. Igår gjorde vi ett ryck, damsög och fixade sedan avslutade vi det med en film och lite god mat som min egna mästerkock hade lagat! Du är så duktig älskling!
Senare ska jag och Hanna iväg och köra ett pass på friskis, det ska bli riktigt skönt vill jag lova. Som vanligt så kör vi en vända på gymmet efteråt också. Idag ska jag nog köra mage + ben!
Sen ska jag åka hem till min efterlängtade mor och far och lillsis. Ska sova där i natt faktiskt..
Ska bli skönt att umgås lite och prata om allt mellan himmel och jord, dock kommer jag sakna min älskling när jag kryper ner i sängen ensam för att sova..
Han kommer ligga här och njuta fullt ut för all plats i sängen och den sköna tystnaden när han ska sova haha..
Nu ska jag springa ner i tvättstugan!
Höööööörs.





I realize, yeah, it was only just a dream.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0