Samtal från varmare bräddgrader, Love!

Fick precis ett efterlängtat samtal ifrån Thailand. Efter tre dygn fick jag äntligen höra min saknade pojkes röst!
Deras bagage har ju varit på vift i tre dygn eftersom att personalen tappade bort nyckel till bagageutrymmet (!!!)
Seriöst hur amatörsmässigt är inte det?! Sånt händer ju bara inte...
Så han har inte kunnat ladda sin mobil (som dog första dagen när han kom ner) förens sent ikväll.
Men nu lånade han en telefon utav hotellet för att kunna ringa mig och jag kan inte beskriva hur glad jag blev av att få höra hans röst. Saknar honom så otroligt mycket så ord inte kan beskriva just nu.. Älsking kom hem!
Hann inte prata mycket alls eftersom att det var sent och dessutom kostar en hel del att ringa från hotellet. Dessutom var det otroligt drygt att prata med en väldigt irriterande Tobbe i bakgrunden. Jag har inte pratat med min älskling på flera dagar och att vi då inte kan få några minuter ifred gjorde mig otroligt ledsen..
Men det var skönt att höra att han hade det bra, dock var han lite små förkyld stackarn!
Imorgon skulle de ut med båt för att åka runt till de olika öarna men vi skulle höras senare mot kvällen igen!

























Idag drog jag även på mig ridkläderna efter flera månder för att rida Jonas busponny. Bästa på länge vill jag lova!
Det gick så himla bra och jag satt bara och log för mig själv hela tiden. Förstår inte hur jag kunde vara så dum att lägga det åt sidan för en period. Det är något jag älskar och något jag är väldigt duktig på, vad tänkte jag med?!
Har ett nytt projekt på G som kan bli väldigt bra, mycket spännande!
I´m back on track bitches!





Jag och busponnyn förra vintern, älskade häst!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0