Panik!

Hade precis en "nära döden upplevelse" vill jag lova, herregud!
Jag ställde mig framför spegeln för att föna håret lite, så känner jag hur det luktar lite bränt men det kan det ju göra om man har ställt in den på för hög temperatur. Så jag ska precis kolla det när det helt plötsligt smäller i hela hårfönen och det blir jätte varm och det lyser blått hur hela skiten samtidigt som det flyger ut små plastbitar (!!!) Brände mig i huvudet och på handen men det blev inga märken som tur är men helvete vad rädd jag blev!
Nu ligger den där på golvet och ser misstänktsam fräsch ut, äckel!
Ville bara dela med mig av det här så att jag kan gå vidare och börja locka håret!
Pust,






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0