Mycket att göra hiho,!

Nu ska jag snart ta och packa ihop lite på mitt rum för att åka till lägenheten och fixa lite. Sebbe kommer ju hem imorgon och jag vill att det ska vara extra fint och mysigt när han kommer hem hihi..
Har precis suttit och gosat lite med våran kanin faktiskt, det är inte ofta man tar sig tid för det tyvärr.
Men innan jag åker till lägenheten så ska vi lämna av syster vid tåget och hämta ut lite paket som ligger och väntar på mig. De har legat där i nästan en vecka nu så jag hopppas att de är kvar hehe, eller kan de försvinna?!
Förhoppningsvis får jag lite sällskap utav Madde också när jag fixar och trixar det sista, trevligt!
Vi ska även försöka hinna sola innan klockan fem då hon ska på lägenhetsvisning och jag ska äta middag med mina bästa tjejer. Har ingen anning om vart än men det löser sig nog hehe..
Nu måste jag skynda mig, sitter här i mina rosa mjukisdress med kläder över hela golvet, inte okej!
Blogg you later,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0