Lunchdax,

Har precis vaknat och ska vara nere på stan om ungefär en timme, så jag är lite halvstressad..
Ska luncha med mina brudar Linnea och Emma, antagligen hamnar vi i Igor för en sallad hehe. Dock är jag inte hungrig alls så jag är rädd att jag inte kommer att kunna äta någonting. Vilket skulle kännas väldigt fel eftersom att jag blir bjuden och då vill man ju inte lämna kvar över halva tallriken liksom. Det känns lite oförskämt tycker jag!
Det ska bli underbart att träffa dem igen, wiihoo, big love!
Efter lunchen så ska jag möta upp Madde en sväng innan hon börjar jobba. Det var väldigt länge sedan vi sågs så det ska bli trevligt. Även vi har lite att ta igen hiho!
Nu måste jag fixa mig lite snabbt,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0