Life is a mystery, everyone must stand alone. I hear you call my name and it feels like Home.

Nanana kan inte sluta lyssna på Jay´s Cover, helt sinnessjuk hur bra han fixar den här låten. Känsla..
Jag överdriver inte om jag säger att den har gått på repeat sedan klockan 10 igår kväll ungefär och jag lyssnar fortfarande haha! Med honom fick låten en helt annan mening..
Om man kan vara kär i en låt så är jag det nu!

Har sprungit upp och ner i tvättstugan och småfixat det sista här, ni vet sånt där jätte roligt som måste göras hehe. Jag kan inte förstå hur mina vänner och Sebbe ens kan överväga tanken att anmäla mig till ung och bortskämd?! Jag menar jag är ju den som gör mest här? Vågar till och med säga allt! Utom att laga mat..
Men sen kanske det är andra faktorer som spelar in hehe, aa måste vara såå..
Men jag vet att jag skulle röja sönder där inne i huset haha! Det enda som skulle kunna få i obalans vore om det visar sig att jag blev tvungen att bo tillsammans med bara brudar. Haha herregud jag skulle åka ut första veckan!
Fick precis ett samtal från min fina vän Madde som precis slutat jobba för dagen så hon kikar förbi här en sväng.
Tror vi ska laga lite mat och kanske se en film?! Mat blir det iaf hehe. Sugen på att röra ihop en kycklingthaigryta!
Det är super enkelt men främst super gott hihi!
Ska bli skönt med lite sällskap också i väntan på att Sebbe kommer hem eftersom att han blir rätt sen.
De kommer inte vara i Västerås förens vid elva/tolv ungefär.
Då åker jag och mina päron och plockar upp honom, how sweet!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0