Killarnas pass på friskis!

I Tisdags så körde ju Danne, Anel och Bilal ett medelpass på friskis, de andra bangade, för tråkiga faktiskt!
Det var Hanna som ledde passet vilket gjorde det hela så mycket roligare haha. Jag körde också men filmade och tog lite kort mellan varven. Magen fick en extra genomkörare utav allt skratt vill jag lova!
De var ben och armar högt och lågt och Anel orskade seriekrock hahaha!
Dock måste jag säga att de skötte sig riktigt bra faktiskt, Danne var väll den som lyckades träffa flest rörelser.
Efteråt så erkände de faktiskt att det både var jobbigt och roligt, jag är impad hehe ;)
Drog en vända på gymmet också, körde axlar, rygg och mage vilket var riktigt skönt. Tog en pw hem för att möta upp Sebbe som självklart ville gymma så vi satt på oss skorna och tog en pw ner igen. Jag körde lite lättare på crosstrainern sedan lite armar + mage. Man kan säga att jag var rätt trött i kroppen den kvällen hehe!
Här kommer dock filmen på pojkarna haha!


http://www.youtube.com/watch?v=bYe25hIbVfQ


Vet inte varför det inte fungerar att lägga upp filmen direkt i bloggen men om ni klickar på länken så kommer ni till youtube där filmen finns haha!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0