Jag lever,

Tänkte bara meddela att jag fortfarande är vid liv men det är knappt alltså. Seriöst har aldrig mått så här dåligt!
I natt kunde jag dock sova ett par timmar även om jag vaknade stup i kvarten av att jag frös eller svettades.
Jag vågade till och med sova i sängen i natt, igår natt "sov" jag på soffan, eller snarare låg i kramper!
Som tur är så sover Sebbe som en stock om nätterna så då slipper jag väcka honom mellan varven..
Jag har gått konstant på ipren och så fort iprenen slutar värka så känner jag direkt hur febern stiger jätte fort och jag blir jätte yr. Orkar inte någonting heller, känner mig så himla svag verkligen. Blir trött av att ligga här liksom..
Men det har ju förstås också att göra med att jag knappt ätit någonting. Är absolut inte hungrig och då kan jag helt enkelt inte äta. Så har det alltid varit..
Nu tänkte jag försöka slå på en film, blir nog Avatar, om jag lyckas hitta den på Sebbes hårddisk !
Kanske slänger upp ett inlägg lite senare, om jag inte gör det så sover jag garanterat..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0