IDR07A

Medans jag plockar lite här hemma (jag lider nog utav städmani) så har jag MTV på i bakgrunden. Så började det spelas en låt som jag direkt kopplade till utklädnadsshowen innan studenten, helt underbara tider vill jag lova!
Till er som tar studenten i år har jag bara ett tips för den ultimata student tiden!
Ta vara på sista tiden tillsammans med hela klasssen!
Se till att förbereda allting tillsammans allihoppa och se till att hitta på massa roliga saker tillsammans. Jag vet ju inte hur det går till i övriga städer men här i Västerås så finns det ju mängder med saker ni bara måste göra!
Balen, 100 dagarsfesten, utklädnadsshowen, utklädnadsfesten på Pluto, Elba och samlingen i Vasaparken.
Utöver det här så hade vi mängder med grillkvällar och andra aktiviteter och vi ångrar oss så hårt att vi inte gjorde allt det här tillsammans förens sista terminen. Vi åkte ju även hela klassen tillsammans till Turkiet innan vi tog studenten och det var så jääkla roligt verkligen. Dock är det kanske något inte alla har möjlighet att göra..
Så se till att splittra alla grupper och öppna upp för alla i klassen så kommer ni att få en helt otrolig student!
Vi har alltid haft en relativt bra klass men sista terminen så var stämningen så otroligt bra och man kom verkligen närmare alla, även dem som man knappt visste någonting om innan trots att man gick i samma klass..

Här är vi, IDR07A, utklädda till Iprengubbar under våran utklädnadsshow. Vi hade så jääkla roligt inför en fullsatt aula på Västerås största gymnasieskola och vi vann! Dock saknas det lite av början på showen..




IDR07A ♥

Klassen i Turkiet


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0