Idag är en bra dag!

Fick lite brådis i morse eftersom att jag lyckades försova mig och fick stressa för att hinna till mötet klockan 11. Men min otroligt snälla mamma åkte från jobbet som ligger här i närheten för att skjutsa mig ner på stan hiho.
Det gick jätte bra och nu är mitt cv + personligabrev fullständigt och jag är faktiskt nöjd. Det är alltid svårt att skriva sitt första cv och jag vill verkligen att det ska bli bra också, jag är inte den som skriver ihop något och hoppas på det bästa liksom.. Så nu ska jag bara fylla i lite datum sedan lämna in det på ett ställe,
som jag än så länge håller hemligt hiho!
Jag var även förbi Aqua för att boka en ny tid eftersom att dom ska göra om mitt hår nu på torsdag (gratis!)
Stämde av så att det blir rätt färg den här gången. Det som de sydde in senast blev ju som sagt inte bra dock har det suttit väldigt bra måste jag erkänna. Vilket är lite typiskt nu när jag ska ta ut det hehe menmen..
Avslutade min runda i stan med att luncha med Elin på Spicy, jag ville dock äta sallad men var så fruktansvärt hungrig så jag gav med mig bara jag fick något att äta haha!
Snart ska jag ta en powerwalk tänkte jag, det var så himla skönt ute, dock lite kallt men jag får gå mig varm hiho. Får se om det blir en vända på gymmet senare om jag inte går på hockeyn ikväll, det är ju vik - leksand!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0