I´m back!

Trots att jag vaknade på fel sida i morse så kom jag på mig själv med att längta efter träningen..
Vad håller jag på med liksom? Blir fan rädd för mig själv för det här är inte jag!
Herregud, i somras så sprang jag milen varannan dag och besökte gymmet näst intill dagligen och det var så jäkla skönt verkligen. Hela ens välbefinnande stiger verkligen om man håller i gång och tränar. Jag har alltid varit aktiv och provade på alla möjliga aktiviteter när jag var yngre. Men i höstas så tappade jag suget totalt!
Att ta sig till gymmet blev plötsligt en press i stället för något jag älskat tidigare och jag hade inte alls samma motivation till att dra ut och springa som jag hade tidigare..
Men som sagt idag när jag vaknade så kom jag på hur mycket jag verkligen saknar det!
Så ikväll drar jag igång med ett medelpass + en halvtimme på gymmet efter det. Jag skippar skjutsen också och tar mig en pw fram och tillbaka till gymmet. Jag fick till och med en tanke om att börja gå upp med Sebbe på morgonen och dra till gymmet istället för att somna om. På så sätt skulle jag få världens bästa start på morgonen för att sedan ha hela dagen framför mig. Helt ärligt, jag är fan taggad igen!
Och jag vet att när jag väll kör igång igen så gör jag det fullt ut. Jag är inte en sådann som är taggad de första gångerna och sedan tappar suget. Nej efter första gången är jag fast så nu kör vi!
LOVE IT!





Jag och brudarna efter att vi hade sprungit vårruset i våras,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0