Home,!

Sitter här hemma medans pappa försöker få iordning på min telefon, internet vill inte fungerar och den vill heller inte ansluta till någon dator så att jag kan föra över bilder.. Suuck trött jag blir!
Mamma håller på att göra iordning lite mat men jag är verkligen inte hungrig. Lyckades få i mig en halv kycklingklubba resten gjorde jag iordning och sparade till Sebbe så att han slipper laga mat i kväll efter gymmet.
Även om jag inte är hungrig så brukar jag bli små sugen på något men inte ens det är jag. Hmm konstigt!
Har haft ett givande samtal med min vän T idag, hon får mig alltid att ställa ner båda fötterna på jorden när jag är på väg att sväva ut. Ibland är man verkligen blind, då är det nyttigt att höra saker och ting ur andras perspektiv...
Det pågår så mycket i mitt huvud just nu, hjärnan jobbar på högvarv och jag är totalt utmattad..
Stackars Sebbe han måste tro att jag är dum i huvudet!
Imorgon är det dags för en lunchdate tillsammans med min älskade L. Kvinnan som jag ser upp till och som är så otroligt stark. Gud vad bra jag kommer att må efter en sallad och lite pepptalk utav min bästa vän! Love,
Jag tror inte att det finns någonting som hon inte skulle klara av. Damn!

När jag endå är här så tänkte jag snoka runt lite på datorn för att se om jag hittar lite gamla bilder hehe,
om ni har tur så kanske jag slänger upp några här haha!





Togaparty i somras, vilka tider haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0