Home sweet home,!

Har precis landat hemma i huset efter ett pass på friskis med Hanna. Det gick bra trots att vi befann oss i matkoma efter tacopajen med Elin och Jessica hehe. Tur att tjejerna tyckte att det var gott!
Jag passade på att köra lite på gymmet efteråt men Hanna var tvungen att hinna med bussen. Körde rygg + ben och det kändes att det var ett tag sedan jag körde ben, men det var skönt..
Det var helt sjukt med folk på passet vilket var lite drygt, svårt med alla ben och armar som flyger åt vänster och höger menmen, alla har vi varit nybörjare.. På´t igen imorgon då Hanna har sitt pass!
Sitter och väntar på att min kära syster ska komma hem från hockeyn så att jag kan låna hennes sladd och föra över lite bilder från kameran som jag tog på tjejerna idag hehe, min ligger i lägenheten..
Det är skönt att vara hemma och umgås lite med familjen, även om alla är upptagna med sitt så känns det tryggt att ha dem omkring mig, kärlek!
Ska passa på att ta ett långt och varmt bad också, ta hand om mig själv lite, det kan behövas..
Det saknar jag i lägenheten, att det inte finns något badkar :(
Slänger upp lite bilder senare, checka in då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0