Hemma från hockeyn,!

Och VIK vann med 3-1, synd att de inte lyckades hålla nollan hela vägen bara. Annars var det en bra match!
Nu sitter jag här medans min underbara pojkvän gör lite mat åt mig hiho, jätte gulligt av honom.!
Får se om vi myser ner oss i soffan och kollar på någon serie medans jag äter, ska försöka lägga oss tidigt idag.
Imorgon ska jag välja bild till mitt CV så är det helt klart. Tycker att det är jätte svårt, hmm..
Senare så ska jag även köpa en ny telefon (wiihoo äntligen haha) får se om det blir en Galaxy, eller kanske en Iphone? Jag får helt enkelt se. Nice!
Nu är maten klar, om jag inte slänger upp en inlägg senare så får ni sova så gott. För det ska jag göra!
Natti





P.s
Såg att det var någon som heelt missuppfattat mitt senaste inlägg. Jag menar inte alls på att tvinga fram några kommentarer utan jag blir bara så himla nyfiken på vilka alla är.
Jag är nog jordens mest nyfiknaste människa, tro mig!
Sen vill jag ju självklart veta om det är något jag kan förbättra eller om det är något ni vill läsa mer utav.
Så sluta vara så neggo nu (:



Kommentarer
Postat av: Hanna

Ta galaxyn! Den är awesome, dessutom är det så tråkigt när alla har iphone haha, därför jag valde galaxy =)

2011-01-11 @ 14:29:41
URL: http://hannalundbergs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0