Hatar när det händer,

Idag vaknade jag av att det plingade på dörren. Lagom nyvaken och panikslagen kastade jag på mig min rosa mjukisdress och öppnade dörren. Självklart står det ingen där så jag stänger irriterat dörren och lägger mig i sängen. Och då plingar det igen, (!) jag springer, sliter upp dörren och ska precis skälla ut den som står på andra sidan, men det visar sig vara en brevbärare typ yngre än mig haha. Han frågar helt röd i ansiktet om posten han hade i handen skulle hit, jag svarade bara nej så trevligt jag kunde och stängde dörren. Haha stackarn..
Planerna för dagen är att träna och köpa ny telefon. Mamma kommer och hämtar upp mig innan klockan 5.
Spännande, har inte bestämt mig för vad jag ska köpa än, och måste visa lite hänsyn till mina älskade päron eftersom att det faktiskt är dom som betalar.. Tack!

Imorgon är det dax för myskväll tillsammans med tjejerna. Ost, kex och annat gott står på schemat, love it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0