Gym och storhandling,

Har precis landat hemma efter ett medelpass på friskis på 1 timme. Det var riktigt tungt idag faktiskt och jag kände hur trött jag var i hela kroppen. Men det var bara att bita ihop och köra på, min envishet fick ta över!
Körde några rygg- och magövningar på gymmet efteråt för att det verkligen skulle ta ordentligt, vilket var skönt!
Har ju kört tre medelpass och gymmat fyra gånger de senaste fyra dagarna så det är inte konstigt att jag är trött.
Imorgon blir det inget pass utan jag kör endast gym i ungefär 45 min. Sen blir det vila lördag, behövligt!
Nu sitter jag här och väntar på att Sebbe ska komma hem så att vi kan åka och storhandla..
Han borde faktiskt vara hemma vid det här laget så jag vet inte riktigt vart han har tagit vägen, hmm.
Det är lite småjobbigt nu när min telefon är spärrad, känner mig helt bortkopplad från världen (!!)
Senare ska vi laga lite mat tillsammans och mysa ner oss i soffan för att titta på dokumentären om Svensk Maffia.
Tycker sånt är riktigt intressant särskilt eftersom att pappa jobbar på ett av Sveriges största fängelse!
Nu ska jag försöka få tag i honom på något sätt,
höööörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0