Goood Morgon,

Har precis vaknat efter en hel natt med sömn och herregud vad skönt det var. Trots att vi hade besök igår kväll så gick jag och la mig vid 12 för jag var så otroligt trött. Efter lite massage av mamma så somnade jag nästan direkt och vaknade nu, 14 timmar senare (!!!)
Den här jäkla allergichocken tar död på mig, är så otroligt trött verkligen, uscha!
Trots det  så ska jag se till att städa lite här på mitt nya rum så ska vi sätta upp lite hyllor, tavlor och speglar.
Kan ta lite bilder sen för att visa er lite av det nya huset trots att det är långt ifrån färdigt här hemma hehe..
Senare så får jag och syster skjuts till Sebbe för att kolla till lägenheten och därifrån ta en powerwalk till gymmet.
Ska bli riktigt skönt att köra ett pass. Blir uppvärmning på crosstrainer sedan mage + armar, great!




P.s Sebbe kan varken smsa eller ringa mig över huvudtaget, när jag försöker ringa så kopplas inte ens samtalet utan avbryts innan det ens hinner komma någon ton, jag kan dock smsa, någon som vet vad det beror på?
Båda har pengar på mobilen så det beror inte på det.. Tacksam för alla svar! Saknar min älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0