Good Morning Sunshines, rise and shine!

Vaknade precis utav att tårarna rann ner för mina kinder, usch hatar när det händer!
Jag drömde att Sebbe ringde mig skitfull och sa att de kanske inte hann med flyget från Thailand, men om de skulle göra det så skulle han stanna kvar i Malmö över helgen och fortsätta festa. När jag vaknade så tittade jag ut och såg den underbara snöstormen också, så jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att det går något tåg nu!
Jag har saknat honom något så otroligt mycket och kämpat mig genom alla nätter utan honom och jag har ju varit helt inställd på att han ska komma hem idag så det skulle kännas så jävla mycket om han inte gjorde det!
De skulle landa i Köpenhamn vid två så jag hoppas kunna få tag i honom då!

Nu ska jag strax iväg och storhandla hit till lägenheten, kan vara skönt för Sebbe att slippa tänka på mat det första han gör när han kommer hem för han kommer nog vara helt utslagen + att det är i princip tomt i kylen eftersom att jag har bott hemma näst intill hela tiden. Sedan ska jag fixa det sista så att allting är perfekt hihi!
Här får ni en tjuvkik hur det ser ut för tillfället hiho. Det ska dock upp lite gardiner, tavlor och liknande så det inte är inte riktigt klart än.. Svårt att bli färdig med en kille som inte intresserar sig alltför mycket hehe ;)

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0