Gaalen!

Herregud man blir ju galen av att bara ligga här och det har bara gått två dagar. Men det finns inte så mycket att göra när man inte ens klarar av att gå ut i köket för att blanda iordning lättdryck..
Försöker sova bort febern och all värk men det går inte alltför bra eftersom att grannarna har bråkat non stop i två dygn nu. De står och skriker till varandra och i natt bestämde de sig tydligen för att möblera om lägenheten!
Hela dagen har de sprungit in och ut i trapphuset och varenda gång de öppnar dörren så smäller de upp den i våran dörr. Seriöst allt jag vill är att få soooooooooooooova!
Jag tror att mamma skulle kika förbi efter jobbet och lämna lite mat. Måste försöka äta lite, har knappt ätit på två dygn och det är inte okej. Dock får jag i mig rätt mycket vatten och lättdryck så det är bra!
Mellan varven då jag mot all förmodan (!) lyckats sova så har jag ringt och terrat mina kära vänner, jag blir galen av att vara helt bortkopplade ifrån världen trots att jag mår rent ut sagt åt helvete..
Men snart kommer min älskling hem och innan dess kommer som sagt mami, love her!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0