Fredag!

Sitter här och försöker få tag i Sebbe vilket inte är det lättaste med en spärrad telefon, stor suck..
Blir antagligen ingen utgång ikväll så jag ska försöka dra med honom till gymmet istället, har en känsla av att det är lättare sagt än gjort en fredag men förhoppningsvis så går han med på det eftersom att han tränar alla andra dagar. Förhoppningsvis så kan vi laga lite god mat ikväll och mysa!
Idag är blir det till största delen en "hemmafrudag" hehe, ska diska, städa, vika tvätt och tvätta vilket kanske inte är alltför spännande att läsa om men det är sånt som måste göras när ingen annan gör det åt en längre!
Planerna för ikväll är ju som sagt osäkra än så länge, får se vad vi kan hitta på..



Jag känner att jag har tappat orken och motivationen till att fortsätta. Trots att jag vet att det bryter ner mig så finns inte viljan där att räta upp allting. Det känns tomt, det är någonting som fattas..




Kommentarer
Postat av: din pojkvän

jaså, hos vem har du varit hemmafru? inte är de här iaf :P

2011-01-29 @ 14:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0