Första inlägget 2011

Tänk ett helt år har gått. Det har gått så otroligt fort samtidigt som förra nyår känns så himla långt borta..
Igår så började vi kvällen hemma hos Emma. Efter att ha skålat i lite champange och ätit lite snittar som Emma så gulligt hade fixat iordning så satte vi igång med att fixa våran middag som bestod utav en trerätters hiho!
Till förrätt så åt vi ett smörstekt bröd med skagenröra och löjrom vilket var super gott. Till varmrätt åt vi oxfile stekt i rödvinsmarinad och potatisgratäng, sedan en grekisk sallad med tzatziki till det. Och till efterätt blev det chockladkaka med hallon och glass. Allting var så otroligt gott, det gjorde vi bra brudar hiho!
Efter maten så svängde vi förbi en förfest för att hälsa på grabbarna en sväng och säga gott nytt år. Stannade där en liten stund men eftersom att jag var den enda som kände killarna så ville tjejerna dra vidare hehe.
Vi åkte ner på stan och bestämde oss för att gå till Pluto vilket visade sig vara ett väldigt bra val. Det var mycket folk och trevlig stämning och vi hade tur som kom in, var tydligen inte alla som gjorde det..
Träffade på massor med trevligt folk och det blev en hel del dans. Satan i gatan så kul vi hade haha!
Vid 12-slaget gick vi upp på takterassen där de hade öppnat taket så att man kunde titta upp på alla raketer.
Skålade med champange och kramades med mina bästa brudar, gud vad härligt det var! Ren lycka..
Fick även låna bartenderns jacka där ett tag för han tyckte att jag såg lite frussen ut i min lilla klänning, Gull!
Efter ett tag fick jag dock reda på att en viss person befann sig i samma lokal och jag hann knappt tänka kaos så var tjaffset igång. Lyckades dock hålla mig relativt utanför eftersom att jag inte tänker sjunka till hennes nivå.
Vi spelar liksom inte i samma liga hon och jag skulle man väll kunna säga..
Otrolig brud det där, stor i orden men liten på jorden är väll ett uttryck som passar mer än perfekt in på henne.
Men när en av hennes patetiska vänner (ah kan man tänka sig) gick in i mig så var det nära att koka över.
Men jag flinade bara för mig själv, varför ska jag som inte ens spelar i samma divison sänka mig till deras ha?!
Om man är så pass rädd att man går och talar om för andra att man är rädd att få spö, ringer polisen för att någon kommer in i samma lokal eller hämtar en vakt för att man råkar vara på samma ställe,
då kanske man borde börja tänka om i vilka situationer man sätter sig själv i. Herregud stackars tjej..
Men nog om det haha!¨
Efter en snabb visit på donken där det blev mängder gott nytt års kramar så avslutade vi kvällen hemma hos Emma. Ni kunde inte ha gjort kvällen bättre tjejer, jag älskar er och tack för att ni står vid min sida!



















(Hann inte föra över alla bilder innan kameran dog så det kommer fler senare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0