Forever young,

"Let us die young or let us live forever
We don't have the power but we never say never"



Idag har jag haft fullt upp. Åkte som sagt ner på stan igen för att fixa håret. När jag satt på bussen så tyckte jag att det kändes lite konstigt, det var något som inte stämde. Så slog det mig, jag skulle ju vara där halv två, inte ta bussen halv två, som jag gjorde..
Paaanik, ringde Aqua och sa som det var och det var ingen fara som tur var!
Det blev bra, en aning kort kanske, men gratis är gott hehe!
Efter det så ringde jag ner Madde på stan, passade på att äta eftersom att jag skulle direkt till gymmet sen.
Det blev en sallad på älskade saknade Vivaldi!
Var ett bra tag sedan jag var där (</3) så det blev extra gott den här gången hihi. Orkade dock inte allt..
Hittade även lite smått på stan, en ny sjal och lite leggins, ni vet såna basgrejer som man måste ha!
Efter det drog jag en vända på gymmet, var jääkligt skönt att vara tillbaka vill jag lova. Träffade en hel del kända ansikten som jag inte sett på länge så det var trevligt. Det kändes dock att jag varit sjuk och inte äter som jag borde för orken lös med sin frånvaro. Sprang 30 min på crosstrainern sedan körde jag mage + armar.
Provade att köra på samma vikt som innan jag blev sjuk men fick minska lite efter första rep. inga konstigheter!
Gick hem från gymmet sen, tar all gratismotion som jag kan få, vardagsmotion in my ♥
Blev super taggad på att följa med Sebbe tillbaka till gymmet eftersom att Hanna skulle leda ett medelpass men det var inte förens kvart över 8 så då hade Sebbe fått väntat. Vilket han inte hade gjort..
Så siktar in mig på ett pass i morgon istället, awesome!
Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite tills Sebbe kommer hem sedan ska vi mysa ner oss i soffan för att titta på solsidan. Skulle seriöst ge Ove en box om jag såg han!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0