Fixardag,

Idag blir det en fixardag, kanske inte alltför roligt men dock välbehövligt. Har precis kört igång två maskiner med tvätt och ska passa på att damsuga hela lägenheten så länge. Med musik dunkandes i hela lägenheten och solen som lyser in så blir det hela så mycket lättare faktiskt! Måste handla också, helt tomt här haha!
Som tur är så är det inte alltför långt till närmsta affär men det kan bli tungt att bära hem allting sen, typiskt..
Men som sagt, tar all gratismotion som jag kan få dessutom är det riktigt skönt att komma ut en sväng också!
Tvingade precis i mig lite frukost/lunch i form utav yoghurt och musli av märket frebaco, blev tipsad om det märket utav min förra dietist och den är riktigt god samtidigt som den är otroligt nyttig, perfekt!
Ska passa på att titta nu vad det är för pass som körs ikväll, är bra sugen på att köra ett eftersom att det mest har blivit tid på gymmet på senaste tiden, innan jag blev sjuk alltså..
Men kör nog några övningar på gymmet också!
Nu ska jag forstätta att fixa här vilket kanske inte är allt för intressant,
Blogg you later!





Ett tips på frukost eller mellanmål jag fick utav min dietist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0