Fix och trix!

Idag har jag haft fullt upp och jag älskar det hiho. Gick upp relativt tidigt för att göra i ordning mig sedan gled jag ner på stan för att möta upp Linnea och Emma. Vi hamnade på Nancy´s där vi tog varsin sallad. Emma tog pasta, mums!Men precis som jag trodde så fick jag knappt ner någonting, kändes mest som att jag satt och petade i maten men lyckades få i mig mer än halva så det var skönt.
Pratade mest allmänt om allt och inget, jag saknar mina tjejer!
Linnea var jätte gullig och bjöd oss, tack vännen, så fort jag får chansen så ska jag bjuda igen hihi..
Avslutade maten med att ta med varsin kaffe som värmde skönt ute vill jag lova. Usch nu känns det som att vi har haft vinter alltför länge. Nu är våren mer än välkommen vill jag lova! Tack för den Emma hiho..
Sedan skulle brudarna iväg på varsitt håll så jag mötte upp Madde, hon var hungrig så vi satt oss på älskade saknade Vivaldi så att hon kunde ta en sallad. Blev mycket prat då vi inte ses alltför ofta eftersom att hon är en riktig arbetsmyra. Du är så duktig min vän!
Passade på att sola en sväng också, har verkligen gått och blivit blek och det är så inte jag så det måste jag fixa till hehe. Blir några besök på solarieöarna så ordnar även det upp sig..
Nu har jag landat här hemma och har passat på att plocka undan lite innan Sebbe kommer hem..
Jag hoppas att han har tänkt gymma idag eftersom att jag har en liten överraskning till honom som jag måste fixa, och det vore ju inte alltför kul om han var hemma undertiden hehe.. Tänker dock inte berätta vad, än hihi!
Uppdaterar senare,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0