Dumma mardrömmar,

Vaknade upp idag efter att ha drömt mardrömmar hela natten. Och har fortfarande en riktigt olustig känsla i kroppen. Det känns inte bra alls! Känns som att något dåligt kommer att hända och jag mår lite småilla, usch!
Känns precis som att jag är nervös över något som jag vet kommer gå åt helvete rent ut sagt.
Har en stor klump i magen och småskakar när jag skriver..
Längtar till S kommer hem från jobbet eftersom att han är den enda som kan pussa bort den här dumma känslan.
Jag har inga större planer för dagen förutom att träna en sväng. Tänkte även ta en lång dusch och skrubba mig lite för att sedan smörja in mig med det bodybutter jag köpte på KOS, bästa!
Kvällen är en så länge lite luddig men eftersom att S ska umgås med sina pojkar så hänger jag nog med tjejerna ut på ett glas vin eller två sedan får jag se vart kvällen för mig hehe. Är inte ett dugg sugen på att dricka just nu med den här känslan i kroppen men jag hoppas att den släpper när S kommer hem som sagt..
Nu ska jag laga i ordning lite mat,
hööööööörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0