Duktig tjej!

Är fortfarande helt utslagen utav de där allergitabletterna och allergien verkar inte vilja lägga sig helt heller.
Det börjar bli riktigt drygt vill jag lova, är konstant trött och nässelutslagen kliar som bara den.. Uscha!
Måste dock ha sovit vääldigt djupt för när jag vaknade hade jag tre missade samtal och 8 olästa sms haha!
Nu har jag precis skickat iväg materialet från mitt CV till min arbetscoach så att hon får kika lite på det. Så ska vi gå genom det tillsammans för att titta vad jag kan plocka bort och vad som behöver skrivas till. Perfekt!
Äntligen har jag fått det gjort också så att jag kan komma igång på allvar och skicka iväg mitt CV.
Har ju som sagt några ställen där jag redan har en fot inne så ska börja med att höra mig för där.
Jag ska även sätta mig ner och göra en långsiktig planering på hur jag ska gå tillväga nu när jag ska söka jobb.
Det känns som att det kan vara ganska vettigt eftersom att man då får svart på vitt att man faktist jobbar med det aktivt och inte låter det rinna ut i sanden genom ursäkten "jag gör det imorgon"!..
Syster ska glida till gymmet snart och jag är bra taggad på att följa med men jag hinner helt enkelt inte, suck.
Måste se till att få det här klart och fräscha upp rummet lite innan klockan fem då jag ska iväg och kika på en häst faktiskt, hiho spännande! Mer om det sen för de som är intresserade..
Men förhoppningsvis så hinner jag ta en powerwalk i det fina vädret, love it!
Ska även passa på att hämta ut lite paket som ligger och väntar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0