Back on track,

Först vill jag säga att jag är ledsen för den näst intill obefintliga uppdateringen här i bloggen under helgen!
Men i fredags så hade vi som sagt folk här och det blev väll inte rikigt som vi hade tänkt oss kanske hehe.
Vi tänkte bara förfesta lite här och sedan dra ut på krogen eftersom att två av Sebbes vänner har fyllt år. Men vi kom inte riktigt så långt utan vi blev kvar här hela natten. Både jag och Sebbe blev väll rätt fulla haha!
Det hade tydligen varit folk här som jag inte hade en aning om och fortfarande inte har ett minne utav, läskigt!
Sebbe däckade i sängen innan de sista hade gått och jag fick väll iväg dem vid halv sex på morgonen ungefär..
När vi vaknade upp så såg det bokstavligen ut som att tredje världskriget hade brutit ut under natten!
Alla glas, shottglas, vinglas och muggar var använda,
folk hade till och med tagit Sebbes gymshake och druckigt ur.
Det var tomma pizzakartonger överallt och i köket såg ut att ha varit mittpunkten av bombningen ungefär..
När jag sedan kollade in i badrummet så hade något roat sig med att hälla ut allt mitt smink på golvet (!) all ren tvätt som hade hängt på tork låg också på golvet tillsammans med våra tandborstar och ja, i princip allt!
Någon måste ha haft jäävligt roligt iaf!
Så hela lördagen gick åt till att städa!
På kvällen så kom grabbarna över för att kolla på film och jag bjöd på morötter och dipp, uppskattat haha!
Idag har vi fortsatt att städa och medans Sebbe är iväg till IKEA så har jag tvättat och diskat.
Nu börjar det se ut som en lägenhet igen och inte ett slagfält.. (!)
Ikväll så ska jag och Sebbe bara ta det lugnt. Vi ska laga fläskkotlett och potatisgratäng sen en god sallad.
MUMS!
Blogg you later, ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0