Angånde en kommentar,

Jag har fått en kommentar nu under helgen här i bloggen som jag känner att jag vill svara på...
Eller egentligen skulle jag vilja säga det face to face till den här personen men eftersom att h*n så klart är anonym så får jag ju ta det här eftersom att du tydligen läst min blogg ett tag! Men jag kan förstå att du är anonym eftersom att du inte har en aning om vad du pratar om. Helt seriöst.

Egentligen vill jag inte ens ta upp det här för det är bara patetiskt och tar utav min tid men jag känner att jag på något sätt vill kommentera det här eftersom att det du påstår inte stämmer! Och det är just det här jag bokstavligen talat hatar. När folk yttar sig om saker de inte har en aning om eller bygger sina åsikter på andras förutfattade meningar. DET enligt mig är ett tecken på omognad!
Du påstår att jag är "fruktansvärt avundsjuk på alla tjejer i hela världen", "att jag snackar och kastar skit på alla", "att jag är jävligt jobbig och otroligt dryg som person" och detta vet du genom våra bekanta i Enköping?! hmm..
Om jag ska vara ärlig så är det ingen i Enköping som verkligen känner mig. (Inget ont menat)
Men om du hellre bygger dina åsikter på andras erfarenheter så tycker jag att du ska prata med mina vänner som verkligen känner mig.
Jag kan garantera dig att din uppfattning om mig skulle ändras. Jag kan också vara ärlig och säga att eftersom att jag inte känner dig så lägger jag inte vikt vid vad du tycker och tänker om mig. Det är inte viktigt för mig!
Jag tycker bara att det är otroligt synd att yttar dig om saker du inte har en aning om.
Angående mina så kallade "deppinlägg" så är det faktiskt så här att det här är min blogg. Vilket betyder att jag skriver om mig och mitt liv. Och jag skulle ljuga för er alla om jag i varje inlägg sa att jag mådde bra.
Jag har haft det jäävligt kämpigt och gått genom väldigt mycket och sådant tar tid att läka.
Jag kämpar fortfarande varje dag.
Och att skriva fungerar lite som terapi för mig.. Att blogga är frivilligt, och det är det faktiskt att läsa också!
Jag har jobbat otroligt mycket med mig själv på väldigt många sätt och har utvecklats på plan som du kanske aldrig kommer att nå så länge du inte skaffar dig egna uppfattningar och står på de två benen du föddes med!
Jag skriver ofta hur mycket mina vänner betyder för mig, tror det är dags att du börjar öppna ögonen.
Take Care,










Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet vem du tror att det är, beacause i know the story between u guys:) h3h3

2011-01-10 @ 10:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0