40 graders feber,

Vaknade precis efter ett par timmars efterlängtad sömn. Har legat vaken med 40 graders feber och etrema smärtor i kroppen hela natten, tårarna har runnit precis hela tiden, inte sovit en timme ens. Mådde så dåligt att jag fick krypa till badrummet och lägga mig i duschen, kom knappt där ifrån. Vid halv 6 i morse klarade jag inte mer och fick ringa mamma så att hon kunde komma hit. Allvarligt talat så har jag aldrig mått så här dåligt i hela mitt liv. Det är sinnessjukt!
Men efter några ipren så lyckades jag tillslut somna vid 9 i morse och sen sov jag i princip hela dagen. Vaknade vid 4 utav att mamma kom med mat. Kunde inte ens äta en halv hamburgare men fick i mig all dricka.
Nu ska jag ta och försöka somna om, snart kommer min älskling hem från jobbet också. Love ♥



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0