3 Månader,

Idag har jag och Sebbe varit tillsammans i tre månder, det känns som mycket längre verkligen. Men det beror nog på att vi träffades i fyra månader innan vi blev tillsammans. Herregud har det redan gått sju månader?!
Ikväll så tänkte jag överraska honom med lite god mat och mys. Tanken var att jag skulle fixa allting medans han var på gymmet som han är dagligen. Men självklart så skulle han ju typiskt nog inte gymma idag eftersom att han ville vara hemma med mig haha. Men jag skickade iväg honom till gymmet endå, blev väll inte riktig den överraskningen som jag hade tänkt mig från början med det blev bra tillslut hiho!
Gjorde jätte god tacopaj och tände lite ljus, sedan mös vi ner oss i soffan och åt medans vi tittade på solsidan..
Fick även hoppa in som hundvakt åt världens sötaste Bobbo medans jag lagade mat, det gick jätte bra, skönt!
Nu ska jag göra Sebbe sällskap i duschen, sååå hörs!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0