22.22

Nu är klockan 22.22 och då får man önska sig något. Det spelar ingen roll hur töntigt det är eller att det aldrig slår in, jag kommer aldrig sluta önska! Trots att jag önskat i flera år så skulle listan inte bli lång, jag önskar mig nästan alltid samma sak. Vad, tänker jag dock hålla för mig själv!
Nu har Sebbe krypit ner i sängen och jag ska snart krypa ner bredvid honom hihi. Med rädsla för att låta som en riktig fjortis men i morgon har vi varit tillsammans i tre månader, undrar om han kommer ihåg det hehe?!
Vi har dock träffats i lite mer än sju månader (gaaah! shiiiiet!) så det tog ett tag innan vi två blev ett.
På gott och ont skulle jag vilja säga..
Men jag vill bara säga god natt såååå
Natti natti!





Bjuder på en mindre bildbomb på mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0