Wiihoo Happyface!

I morse var jag som sagt på ett info möte angående ett jobb. Träffade några efterlängtade killkompisar precis innan så vi bestämde oss för att gå på mötet tillsammans. Först var det en liten föreläsning och sedan fick man chansen att dels prata med cheferna men också lämna in sitt cv om man hade det med sig vilket jag självklart hade.. (!) Pinsamt att skriva upp sitt namn på ett papper, hur seriöst tas det liksom?!
Man kan säga att det fanns två jobbtjänster att söka. En var till den nya resturangen som ska öppnas där de sökte hela femtio personer för olika tjänster. Men sedan var även resturangchefen för en utav resturangerna här i Västerås där och han sökte betydligt färre folk men som var redo att klättra lite i karriären genom olika chefsjobb, är inte hundra procent säker på vad det innebär. Men jag pratade med båda två och lämnade mitt cv.
Sedan följde jag med pojkarna för att de skulle käka, de ville ha pizza så jag fick snällt sitta och titta på hehe.
Men de var gulliga nog att följa med mig för att köpa en sallad från älskade Vivaldi efteråt hiho!
Vi bestämde oss för att våldgästa Simon som man inte har sett röken utav på flera månader känns det som. Stackarn jobbar ju ihjäl sig men tydligen ska det bli ändring på det, bra där!
När jag lämnat pojkarna för att möta upp Natta så ringde min telefon från ett nummer som jag inte hade så jag svarade glatt. Det visade sig vara en utav cheferna, han hade tydligen gått genom mängder av cv som han fått in men fastnat för mitt, och även min presonlighet visade det sig ;)
Så i morgon ska jag på anställningsintervju! WIIIIIIIIHOOOOOOOOO GLAD TJEJ!
Vet ju som sagt inte riktigt vad det är han söker men som jag uppfattade det och som han förklarade det så är det inte ett "vanligt kassajobb". Men jag vill inte uttala mig ordentligt innan jag vet vad det innebär!
Det här är det första jobbet som jag söker och jag har redan en anställningsintervju, bajs nu blev jag nervös..
Förjävla bra jag äääär!

Är på så bra humör så att jag med glädje tar mig an vårat diskbärg här. Sedan blir det träääääääning!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0